estherinnieuwzeeland.reismee.nl

Bijna op reis!

Hoi allemaal,

Morgen is het zo ver, dan ga ik voor 6,5e week in mijn eentje op reis naar Nieuw-Zeeland! Ik vlieg morgen om 12.35 van Schiphol via San Francisco naar Auckland, waar ik op Nederlandse tijd donderdag om 18.45 aankom. Al met al ben ik dus 30 uur onderweg!

Ik heb er heel veel zin in, maar de gezonde spanning is ook wel aanwezig! Eigenlijk had ik eerst bedacht om geen blog bij te houden, omdat ik niet zo van het schrijven ben haha. Omdat het me toch wel handig lijkt en sommige mensen het misschien leuk vinden om wat te lezen over mijn tijd daar, ga ik proberen om af en toe hier wat op te zetten! Dus als je het leuk vindt om zo nu en dan wat te lezen, kun je het hier een beetje in de gaten houden! Als je ergens op deze site je e-mail invult, krijg je een melding als ik wat geschreven heb. :)

Nu ga ik maar weer verder met de laatste voorbereidingen!

Liefs, Esther

Reacties

Reacties

Berber

Ha lief nichtje, heel veel plezier op reis!
Ik ben heel benieuwd naar wat je allemaal meemaakt. Nieuw-Zeeland lijkt me een prachtig land.
Ik volg je schrijfsels!
Liefs, Berber

Antoon

Lieve Esther, wat een mooi verhaal weer en wat een leuke foto’s, die je vertelling mooi aanvullen. Tof dat je ons zo hebt laten meegenieten???

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!